Saanko sanoa Finnairista jotain myönteistä? Se koskee siellä työskenteleviä ihmisiä.
1. Mitä enemmän Finnair johtoineen on ollut otsikoissa negatiivisesti, sitä parempaa palvelua yhtiö on antanut asiakkailleen. Finnairin lentoemännät ja kenttähenkilökunta ovat paineittensa keskellä aivan super, ja ammattitaito säilyy hankalassakin tilanteessa.
2. Finnairin nettisivut toimivat loistavasti ja ovat selkeät, mitä ei voi sanoa kaikkien lentoyhtiöiden nettisivuista.
3. Puhelinpalvelu on miellyttävää, ystävällistä ja kärsivällistä.
Siteeraan Hesaria, joka siteerasi Satakunnan Kansaa:
"Nykyisen organisaatiouudistusbuumin pyörteissä on ...vaarana korostaa muotoja sisällön kustannuksella. Uudistukset eivät voi olla itsetarkoitus, ikään kuin sulka uuden johdon hatussa sen merkiksi, että muutoksia on tehty, kun niiden tekeminen on trendikästä."
Ehkä tuo ei suoranaisesti Finskiin kolahda, mutta saattaa osua moneen muuhun.
Olen Finnairin "heavy useri" ja joka kerta olen yhtä otettu siitä miten ystävällistä palvelua saa lähtöselvitystiskin henkilöiltä ja lentokoneen henkilökunnalta. Ei pahaa sanaa työnantajasta eikä ulospäin näy miten huonosti porukka itse asiassa voi. Hatun nosto Finnairin henkilökunnalle.
VastaaPoista